Ἡ οἰκοδομή τῆς φωτογραφίας ἀρχιτεκτονικά εἶναι ἀδιάφορη, καί ἡ βαφή τῆς πρόσοψης της ἦταν (καί αὐτή) μουντή, ἀνεξάρτητα ἀπό τίς καιρικές συνθῆκες. Ὅλα αὐτά ὅμως ἄλλαξαν μέ τήν εὐφυή κίνηση τῆς βαφῆς της, μέ τά χρώματα ποῦ βλέπετε.
Τό ἔντονο χρῶμα, δημιούργησε ἕνα κάθετο χρωματικό στοιχεῖο στήν πρόσοψη, καί ἔφθασε γιά νά πάψει ἡ οἰκοδομή νά εἶναι μουντή καί ἀδιάφορη.
Τό εὐφυές τῆς ὑπόθεσης, δέν εἶναι μόνο ἡ ἐπιλογή τοῦ συγκεκριμμένου χρώματος, ἀλλά καί τό τμῆμα τῆς πρόσοψης πού βάφηκε, ἀφοῦ ἔχει τό ὕψος μεγαλύτερο ἀπό τό πλᾶτος, δημιουργῶντας ἔτσι, μιά ἀρμονία μέ τίς ἀντίστοιχες "γραμμές" τῆς οἰκοδομῆς
Ἀπλές λύσεις μέ ὄμορφα ἀποτελέσματα.
Στην αρχη οταν ειδα την αναρτηση νομιζα οτι εκανες πλακα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέω ο καλος μου φιλος θέλει να μας δείξει οτι αφού δεν υπάρχει κανενα ενδιαφερον με τους προδοτες που μας κυβερνανε θα τραβαω φώτος τα κτίρια.....
Μετά διαβαζοντας καταλαβα οτι το εννούσες...
Απορίες λοιπον...
1. Αν βαψουν κάπως έτσι όλα τα κτίρια στην θεσσαλονικη λες να αλλαξει η διάθεση;
2. Παίζει να μην ειχαν άλλα λεφτα και να αποφάσισαν να βάψουν ευφυως μόνο αυτό (το πορτοκαλι) με όσα είχαν; (γιατι βλέπω οτο υπολοιπο έμεινε σε αυτο το μουντο του καυσαερίου....)
Θᾶνο,
ΑπάντησηΔιαγραφήἡ ἀλἠθεια εἶναι ὅτι ξεκίνησα νά κάνω πλάκα μέ τόν εαυτό μου.
Ἀφοῦ πλέον ὁ Μπουτάρης ἔγινε προβλέψιμος (χαχά), τά παλιά κτήρια που βάφηκαν ἔξυπνα, ἐχουν πιό πολύ ἐνδιαφέρον. Ἡ οἰκοδομή τῆς φωτό εἶναι πλήρως βαμμένη. Ἴσως στήν φωτό δέν φαίνεται καλά. Πάντως ἄν βαφοῦν οἱ παλιές οἰκοδομές, σίγουρα ἡ Θεσσαλονίκη θά γίνει ἐλκυστικότερη.