Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Παῦλος. Ὁ γιός τῆς Μακεδονίας.


 

Σάν τέτοια ὥρα στό βουνό, ὁ Παῡλος πληγωμένος
 μεσ' τό νερό τοῡ αὐλακιού ἦτανε ξαπλωμένος. 

- Γιά σῡρε, Δῆμο μου πιστέ, στήν ποθητή πηγή μου
καί φέρε μου κρύο νερό νά πλύνω τήν πληγή μου.
Σταλαματιά τό αἶμα μου, γιά σέ Πατρίς, τό  χύνω,
γιά νάχεις δόξα καί τιμή, νά λάμψεις σάν τόν κρίνο.

Εἶν΄ ἡ Ἑλλάδα μας μικρή, μικρή καί ζουλεμένη,
μά ἐλευθερία ἔχει πολλή!  Μές στό κλουβί δέν μπαίνει!
Παὺλος Μελᾶς κι΄ ἄν πέθανε, τ΄ ἀδέλφια του ἄς ζήσουν,
αὐτά θά τρέξουνε μαζί γιά νά τόν ἀναστήσουν!

Τά μυστικά τοῦ Βάλτου
               
                      
             
                                           
Τό σπίτι πού σκοτώθηκε ὁ Παῦλος.

1 σχόλιο:

  1. Αιωνία η μνήμη του ηρωά μας.
    Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει.
    Να δούμε πότε θα έρθει ο καιρός να αρχίσουν τα ελληνόπουλα να μαθαίνουν πάλι για τέτοιους ήρωες.
    Στο μεταξύ απο τα σχολικά βιβλία μαθαίνουν για τον αντιρατσισμό και τον αντιφασισμό, την πολυπολιτισμικότητα και την διαφορετικοτητα....
    Εκει ειναι η χειροτερη και μεγαλύτερη προδοσία των αγώνων όλων αυτών που έχυσαν το αίμα τους για την πατρίδα μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή