Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Ἡ ἱστορία ἔγραψε, αὐτά πού εἶπαν....



Αὐτή:
 "....Ἡ ἀλλαγή στή προσωπική μου ζωή, μέ ὁδήγησε σέ μιά μεγαλύτερη ὡριμότητα καί μέ ἔκανε νά δῶ ὅτι ἡ πολιτική  πού οἰκοδομεῖται γύρω ἀπό τήν ἐξουσία, δέν μπορεῖ νά λύσει τά προβλήματα, ὅπως πίστευα στήν νεότητα μου.
Μαρία Δαμανάκη ΝΕΑ 7-3-1995

-Ἰσως νἆναι ἔτσι κ. Δαμανάκη. Πλήν ὅμως, ἡ πολιτική πού οἰκοδομεῖται γύρω ἀπό τήν ἐξουσία  λύνει -ἄν μή τί ἀλλο- οἰκονομικά προβλήματα. (Μέ τήν εὐκαιρία, πόσα βάζετε στήν τσέπη σας, ἀπό τά ταμεῖα τῆς Εὐρωβουλῆς;)

Αὐτός:
"Εἶμαι άπό τούς ἱκανότερους πολιτικούς στήν χώρα"
Μίμης Ἀνδρουλάκης ΕΛ. ΤΥΠΟΣ 4/3/95

- Χαχά, κ. Ἀνδρουλάκη, καλό ἦταν. Τώρα πεῖτε μας καί τό ἀλλο, μέ τόν Τοτό ...

Πηγή: Οἰκονομικός Ταχυδρόμος  11/5/1995

2 σχόλια:

  1. Που τον βρήκες βρε φίλε μου αυτόν τον Οικονομικό Ταχυδρόμο και τα ΝΕΑ του 1995 ;!!!

    Είδες πόσο ωρίμασε η Δαμανάκη;

    Αλλα κι ο Ανδρουλάκης τι καλός πολιτικός βρε παιδί μου ...ο καλυτερος.

    Δεν θυμαμαι, μου διαφευγει....
    Ψηφισαν ή οχι το Μνημόνιο;

    Βρε ουστ.... γενια του Πολυτεχείου....
    αμερικανακια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θᾶνο, τούς ἔχω...φακελλώμένους! Βλέπεις τί ἔπαρση, καί τί μπουρφολογίες τούςς διακρίνει; Τυπικοί ἕλληνες πολιτικοί νά παρει ἡ εὐχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή