Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

Στο μπαλκόνι της Θεσσαλονίκης για καφέ και ουζάκι!





8 σχόλια:

  1. Φίλε μου Cummulus ενώ πηγαίνω Θεσσαλονικη από μικρό παιδάκι όσο κι αν σου φανει παραξενο δεν έχω πάει ποτε στα Καστρα. Ισως επειδή "εμεις" οι Καλαμαριώτες είμαστε λίγο μακρυά. Θα πάμε λοιπόν μαζι. Ομολογω ότι εντυπωσιάστηκα από τις φωτο...

    Η Εκκλησια που διακρινεται στην προτελευταία ποια είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τις φωτογραφίες τις χρησιμοποίησα ως οπτικοποιημένη πρόταση, και βλέπω έγινε δεκτή. Εκλεισε λοιπόν. Είναι εξαιρετικό το μέρος. Η εκκλησία είναι ο Αγιος Παύλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το μέρος είναι εξαιρετικό μόνο για επισκέψεις, για ρωτήστε και μένα που έμεινα εκεί 15 έτη τι τράβηξα, ούτε για επίσκεψη δε θέλω να πάω πια, και ο ΚΡΕΩΝΙΔΗΣ έχει πολλά χρόνια παράδοσης στο καλό φαγητό, στον ΑΓΙΟ ΠΑΥΛΟ βάπτισα και τα δυο μου παιδιά, και εκεί πήγαν αρκετά χρόνια στο σχολείο, ύστερα έριξα μαύρη πέτρα πίσω, στην κυριολεξία, μαύρη πέτρα από το ηφαίστειο της Σαντορίνης και ευχήθηκα να μην ξαναπατήσω εκεί παρά μόνο για επίσκεψη!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου Γαστερόπληξ! Τι αγανάκτηση είναι αυτή βρε παιδί μου... πρέπει να υπέφερες αρκετά ε;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στον δρόμο που φαίνεται στην 2η & 3η δοκίμαζα τα αυτοκίνητα μου, όταν δεν κυκλοφορούσε ψυχή τότε.
    Έζησα βέβαια στα πρώτα 28 χρόνια μου λίγο πιο ψηλά, στους Αγίους Αναργύρους, αλλά ο μπακάλης μας ο Δημοσθένης, ήταν 50 μέτρα μετά τον Κρεωνίδη που δείχνεις στις φωτό.
    Να είσαι καλά που μου ξύπνησες αναμνήσεις καλές και κακές.
    ΥΓ. Μια διευκρίνηση: Η εκκλησία είναι η καινούργια. Την παλιά την αγκαλιάζει η αριστερή φουρκέτα του δρόμου ανεβαίνοντας, 30 μέτρα πριν τον Κρεωνίδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειά σου Δύσπιστε. Γκαζιάρης ε; Τον μπακάλη τον Δημοσθένη δεν τον ξέρω γιατί δεν είμαιτης γειτονιάς, και όσο για την εκκλησία είναι έτσι όπως τα λές. Πάντως βλέπω κάτι οικοδομικές εργασίες στην παλιά. Ισως να τελειώσουν την ανακαίνιση της. Πως πάει η Θεσσαλονίκη; Μαθαίνω ότι έχει φρικτή ζέστη έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στήν πλατεία των αγίων Αναργύρων, ήμουνα τις προάλλες για γύρο και παγωτό. Είναι αρκετά συμπαθητικό μέρος. Μ΄αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρέ Δύσπιστε ξέχασα... εσείς δεν φύγατε; Γυρίσατε ή αρμενίζετε ακόμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή